Podcast #47 – „Nie znasz się, kontynuuj”

Podcast: Play in new window | Download
Miałem ciężki tydzień więc nastąpiło tygodniowe opóźnienie w składaniu. Podcast tym razem bez Tytusa, bo był na włajażu (o którym nam opowie przy najbliższej okazji).
A z Cyrylem, Matizem i Witkiem rozmawialiśmy o kolejnej porcji nieudanych parków zebranych przez Ride UK. Dwóch hamulcach pod jedną klamką u Beringera oraz o trudach fizyki. Zastanowimy się do czego może się przydać szuranie pegiem o ziemię. Witek zajrzy na Toronto Jam gdzie można było zobaczyć wyjątkowo brzydkiego pawia. Nawet słowem nie odezwiemy się w sprawie filmu Deana Cusona, mimo że go zapowiedzieliśmy, później pośmiejemy się z zębów Jeffa Robertsona, a Cyryl opowie o produkcjach Ryśka z Simple Session. W części sprzętowej Cyryl opowie o zębatce z serduszkiem, Matiz pogardzi multinarzędziem Eclata, a na koniec zobaczymy co nowego przyszło do Proletaryatu.
- Piątkowy random
- Hamulec Beringera
- How to Adama22
- Toronto Jam
- Jeff Robertson
- Edity Ryysa z SS14 DK, Shadow, Lando
- Zębatka Arcane Glivore
- Eclat E-tool
- Dostawy do PRL St. Martin, Superstar, Shadow
Wersja Overdrive’a o której mówicie ma zwykły system 4 zapadki i dwie sprężynki. A starsze owszem, miały q-lite’a
http://static.testbike.hu/images/prpic/Superstar-Overdrive-Cassette-Hub-V2-2012-NO.4.jpg?ts=1
Nie widziałem tego jak wrzucałem swoje 😀
Bo jeszcze tego nie było. Jak ktoś pisze pierwszy komentarz, to musi zostać zaakceptowany. Swoją drogą musimy częściej pisać głupoty, bo wtedy dostajemy więcej komentów! 😀
http://prlbmx.pl/czesci/czesci-zamienne/superstar-driver-overdrive-cassette overdrive nie jest q-lite
Jak dobrze pamiętam to do 2012 był q-lite
Ta piasta superstara nie jest w q-lite, tylko system 3/4 zapadki i jedna spężynka
szkoda że skatepark w gdańsku już jest całkowicie inny i już nie możecie mówić że jest nasrane przeszkód
Jak to? Co się zmieniło? 😮
Co do hamulca Beringera, to jest tam zmodyfikowany rozgałęźnik linek. Na chromie jeszcze można dostać taki od Primo http://www.chrom.com.pl/foto/produkt/7533_1.jpg
Dobry podcast 😉 a co do stalowych guardów – pomijając ich właściwości jak chodzi o tarcie, to są też dużo wytrzymalsze, bo np miałem aluminiowego DSG i używałem go po stronie bez drivera, ale później (po jakiś 2 tyg) chciałem go przełożyć po stronie drivera i było to juz nie możliwe, bo mimo że używany był tylko 2 tygo i to przy lajtowych grindach, to tak się już zagiął do środka, że po prostu haczył o łańcuch i za chuja nie szło go nałożyc na driver, dlatego uważam ze w końcu ktoś pomyślał robiąc stalowe guardy, juz nawet division brand wypuściło stalowego na strone drivera, w piwnicy był niedawno 😉